Friday, July 17, 2009

10 Lawak Sengal paling TOP

...

1. Kondominium tidak ada kena mengena dengan kondom.
Tetapi di kondominium kita boleh dapat banyak kondom
terpakai.

2. Aurat dan urat adalah dua benda yang berbeza. Namun
begitu, apabila melihat perempuan yang mendedahkan
aurat, urat lelaki akan krem di sesetengah kawasan.



3. Kuih tat enak di makan. Tapi apabila kita makan lapan keping kuih tat, kita mungikin dituduh mencarut. Kalau tak percaya, cuba kira satu tat, dua tat, tiga tat, sampai lapan.


4. Barbeque adalah makanan yang enak. Namun begitu
'babi queue' haram dimakan oleh orang Islam. Takut dijangkit penyakit.

5. Sesetangah orang memanggil cili sebagai cabai. Tapi
kalau mulut nak kena cabai, cuba la cakap 'cibai' kat
depan orang tua-tua.

6. Membuat tahu sumbat sungguh meletihkan. Lebih letih
lagi kalau orang lain hanya tahu nak sumbat je tahu sumbat dalam mulut.


7. Si Bosia dan Bojan dipandang hina oleh masyarakat. Namun begitu si Boroi yang makan duit rakyat mendapat sanjungan.

8. Bermain bola keranjang memang meletihkan. Bermain
di ranjang juga boleh meletihkan.

9. Allahyarham P. Ramlee tak pernah dapat Lesen P
sebab baru diperkenalkan. Penyanyi pop yeh yeh L. Ramli
mungkin pernah dapat lesen L. Tapi Allahyarham
A. Ramlie tak pernah dapat lesen A sebab tak ada.

10. Ramai orang lelaki takut kalau-kalau mati pucuk.
Tapi tak takut kalau-kalau mati esok. (Mesej berunsur
dakwah. Sila duduk tahiyyat akhir)

Lawak yang terkeluar carta minggu ini :

Kisah 3 ekor anak babi dan maknya. Anak babi bersama maknya berjalan-jalan mengambil angin petang. Bile mereka melintasi kandang lembu, ketiga-tiga anak babi tunduk. Begitu juga bila melintasi kandang kambing...mereka tunduk juga.

Mak babi menjadi hairan ! lalu bertanya kepada ketiga2 anaknya "Wahai anak2 ku...kenapa tunduk nak??"

Anak babi tidak menjawab. Agak2 korang kenapa anak babi tu tunduk?

Jawapan : Mereka tunduk kerana MALU. MALU kerana mak mereka ialah seekor BABI.

Moral : Jangan jadi anak DERHAKA


...

13 mulut cakap2 belakang:

FaPet said...

apabila melihat perempuan yang mendedahkan
aurat, urat lelaki akan krem di sesetengah kawasan...

hahaha...ayat lu memang sempoi r bro...pagi2 bute dah wat eden tergolak mcm org gile.

rizz said...

hahah siott jehh ray =p

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

chait! :p

Indera said...

hahaha..lawak seh ray!

[r][a][y] eusouff said...

laaa
xde yg suka lawak babi tu ke?

patut la terkeluar carta..

keh keh keh

tengku_fir21 said...

hahaha
aku suke kisah babi tue
sinis giler

NUke_Rude said...

hahaha... sengal sengal!!

edzlin007 said...

my fav yg terkeluar carta. huhu.

mmg semua lawak sengal.haha

omgpetch said...

yg no 3 best. haha. ray, knp takley baca blog psl ketiak tu?

.::F.A.I.Z.A.H::. said...

Haha...LOL...SENGAL...

Casanova Rose's said...

sangat sengal!!!! ha3

Anonymous said...

sengal tul.. ahaha..
nk malu mak dia babi padahal dia pon babi..
LOL

- Lina RD

zam said...

lebih sengal dari biasa