Monday, May 18, 2009

Fesyen Mask Infuenza A H1N1

Tuan-tuan dan puan-puan,

Untuk keselamatan anda, kami akan menunjukkan beberapa contoh mask mulut dan hidung yang kini berada dipasaran.


Sambil pakai mask sambil buat pengiklanan Mr Potato Chips. Inilah advert "word of mouth" yang dimaksudkan...hahaha


Pernah tak rama-rama hinggap kat muka korang? LOL. Dah ala2 silence of lambs.



Lelaki sebelah kiri...sedondon mask dier dengan tshirtnya. Mask sebelah kanan yg biasa kita tengok kat hospital

"Stay away from me!!"


Influenza A H1N1 boleh membawa maut


Sanggup korang pakai mask ni? Tak tau la pompuan ni dia gelak ke atau meneran.


Beberapa kes Influenza A H1N1 telah pun dikesan di Malaysia. MENAKUTKAN !!

It reminds me, few years back masa ray bertugas sebagai crew. Imagine la....kerana tugas...terpaksa ke Hong Kong..salah satu negara yang paling banyak kes pada masa itu.
Through out the flights, ray kena pakai mask semasa bertugas. The risk that I have to take.

Sebelum penyakit itu dikesan....Hong Kong tengah berkempen tahun melawat Hong Kong dengan tag line "Hong Kong - Take My Breath Away".
Kena sangat tagline nyer kan?

Soon after that, Hong Kong immediately change their tagline to "Hong Kong - Live it, Love It".

PS : Mask yang mana satu sesuai dengan jiwa korang? LOL

7 mulut cakap2 belakang:

zanetti_be said...

waa..power2.leh dipraktikkan disini tapi agak2 org kita leh terima tak ekk.macho gak mask skull tue

[r][a][y] eusouff said...

kan?
tapi adi ka jual kat watson? LOL

rizz said...

kah3 tpeng babi tuh keji kan wakakka

[r][a][y] eusouff said...

a'ah rizz
mmg keji LOL

Farazila said...

lilo suka yg stay away from me tuh...
mesti chumel je lilo pki kannn...

Anonymous said...

pompuan yg pakai mask ba alif ba ya tu...mcm sebijik jer ...kene lagi ngan mata dia yg sepet.soosuaii sgt...huhuhu


mIE...

edzlin007 said...

bukan sesuai dah, memang ada beberapa mask tu saya ada. mask rockers, dan yg imej tengkorak tu, cuma saya nye corak lain.

mujur d malaysia tak pakai topeng lg ye, kalo tak mmg kategori pandemik dah.

baru teringat tagline hong kong tu. bila pikir balik, mcm kelakar je. kebetulan.