Wednesday, October 29, 2008

The MONA's family


Mona Amy - atau Mona lampu. Mak kepada segala Mona. Duduk di Istana dan suka berposing. Mona Cahaya Iman...


Mona Fendy - Mona yang paling periang antara Mona-mona santario dunia. Senyumannya melambangkan kepuasan dan ketagihan. Ketagihan bergambar. Mona paling BIMBO. LOL


Mona Megat - Mona paling exclusive. Almaklum saje la Mona ni ialah seorang pelukis. Bekas penyanyi rock kumpulan yang xberapa glamer satu ketika dahulu.


Mona Lilo - Mona paling banyak mendapat simpati. lebih-lebih lagi aksinya sebagai ibu tunggal menunggang motosikal dalam program merepek "Bersamamu"

Nak tengok kerabat Mona yang lain?

Megat akan upload kat facebook dia esok.

PS : Mona yang lain tak berapa cantik untuk diletakkan di blog ku ini.

10 mulut cakap2 belakang:

rizz said...

hahaa pandai ni edit gmbo:p

getah76 said...

ko berjaya merobek tali pusat, limpa, hempedu & hotak sereberum aku lah! ketawa x hengat neh! kekekeke...

*mona lilo- nampak maskulin!
*mona amy- penggoda sgt u....

[r][a][y] eusouff said...

biasa la sentuhan ajaib megat...
hehhehe

wawa said...

mona ray mano??? hehehe

*secret said...

wakakaka~
ni lau monalisa tengok neyh mao nanges air mate darah ni..
btw,nice sgt!!

[r][a][y] eusouff said...

secret...mona lisa nangis sbb makan hati tgok gambar2 tu

wawa, mona ray kalo nak tgk...pi la facebook megat. Dia akan upload esok.
mcm haram mukaku...geli nak letak kat blog sendiri...hahahhaha

yo la getah...
aku paling x tahan tgk mona lilo tu
mcm nyah mana tah

Farazila said...

hampeh..
statement..x hengat u olsss...
:P

[r][a][y] eusouff said...

uik terasa ke
hahahhahah

fara said...

hahaha alhamdullilah gmba aku takde. mmg x cntik. diorg ni semua lg nampak real. ahha especially kak amy! haha uiks. akn la ray pnye mona takde ??

Anonymous said...

i think paling lawaaaaaa and nampak sgt real is kak amy's.. ehehe

- Lina RD