Sunday, August 3, 2008

Reunion - Muda De Pangkor

From the Lens of Megat Eusofe [Megat's Blog]

Apa yang menariknya, Megat telah berjaya merakamkan saat-saat tertentu di dalam gambar-gambar yang diambilnya.

Cukup dengan hanya gambar sahaja, ianya membayangkan perasaan, pengalaman dan penceritaan subjeknya. Kemudian, lihatlah latar belakangnya, ianya mempunyai penceritaan yang berbeza.


Menanti Hujan Teduh



Hilai Ketawa



Tarzan Malaya


Jemput Makan



Melayan Dafi Makan




Menunggu Giliran




Teman Tapi Mesra 'baby' hahaha



Gossip

Friends are FOREVER

Gambar-gambar ini diambil sempena perkelahan REUNION Muda de Pangkor dan bagi mengucapkan salam perpisahan kepada Anne & Alia.

Alia yang akan terbang ke Egypt dan Anne yang akan pulang semula ke Sabah.

More pictures @ my Face book dedicated to my friends.

Thanks Megat for these lovely pictures!!


5 mulut cakap2 belakang:

Farazila said...

ye la.. org dah ade facebook.x share kat blog agy...

ye lah ray..mcm reunion plak kan...klu lilo ckp pasal nk bt reunion takut lah org yg xpergi pangkor yg dtg semalam terasa hati plak kan..hehhehe

tp mmg enjoy..klakar tgk pic tarzan malaya..adam macam nk terbang plak kann..

Farazila said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

lilo...kalau cakap bukan reunion...yg tak dijemput pulak terasa hati...

x gitu

Farazila said...

ade ke yang terkeluar guest list lilo nieh..

alamak maap la yer...

Anonymous said...

xkesah sesapa yg dtg.. coz kita semua akan bersatu hati tatkala KAMERA mula memancar flash! kann...

*asalnya nak bergambar berduaan, jadik tiga, empat, then.. terus berduyun2 masuk menyempit! meriahh


getah