Saturday, January 5, 2008

BERSAMA FARAH DIBA - PRODUCER [MYDOLLA EYDOLLA 2]


Eton Sumpik wartawan "Harian Sebuk" sempat menemuramah producer Mydolla Eydolla 2, Farah Diba semasa pengambaran dijalankan. Kita ikuti temuramah tersebut.

[Ini adalah temuramah untuk tujuan promosi dan direka dan tiada kaitan dengan kak maimon yang duduk sebelah rumah Aseem]

FYI...Eton adalah wartawan yang dibenci dan patut di maki.


Eton : Wah ! Farah jelas penerbit yang paling muda. Tahun ini SPM. Dah buang tebiat ke?

Fara : Eh! suka hati I la kan nak terbit drama ke...nak amik SPM ke, nak korek idung, cukur bulu kaki ker.

Eton : Kenapa Mydolla Eydolla?

Fara : Mydolla Eydolla adalah drama blog yang sangat saya minati. Di rumah saya banyak patung barbie yang saya kumpul dari kecil. Dari dibiarkan bersawang kann?

Eton : Kenapa mengumpul barbie? Kumpul duit kan lebih baik?

Fara : Cantiknya muka ko. I kaya, so buat apa nak kumpul duit. Kilang barbie tu atuk I ada syer. U lah kumpulkan duit. Sbb u tak mampu kan? orang boleh kumpul stem so I ada duit kumpul barbie lah.

Eton : Apa u dapat bila buat drama blog ni? Kan kerja x berfaedah ni?

Fara : Kepuasan. Memang I x dapat apa2. Tapi I memang nak glamer mcm Paris Hilton tu. Faedah? Kreativiti ok....

Eton : Apa keistimewaan Mydolla Eydolla ni?

Fara : Jalan ceritanya bagus. Walaupun merepek tapi kreatif dan ada kelas. Masa ray bagi skrip I terus setuju. Pegi ATM cucuk duit dan terus shooting..

Eton : Apa harapan u utk drama ni?

Fara : I nak glamer. Yang lain I tak perdulik.

Eton : Pesanan terakhir?

Fara : Kalau x suka xyah tengok. Nak kritik2 hentikan saja.

Farah kemudiannya menukar seluarnya untuk sesi shooting. Eton dihalau oleh security Capek.

5 mulut cakap2 belakang:

fara said...

ya allah! takde keje sgt..
haha. motif sgt3 mention i tukar seluarrr perlu ke?

knownasSAFIA said...

hahha i love this part,

"Cantiknya muka ko. I kaya, so buat apa nak kumpul duit. Kilang barbie tu atuk I ada syer. U lah kumpulkan duit. Sbb u tak mampu kan? orang boleh kumpul stem so I ada duit kumpul barbie lah"

Emy Hisyam Basri said...

wow! soklan si eton kalah Michelle melody... laser gils...

paling x tahan statement 'cukur bulu kaki'... mmg x boleh belah...

MyRaLiCiOuS_89 said...

muahahhaha...
kalah sesi terjah kat melodi taw...
klako pon ada...

Lyn Yusoff said...

hahahaha... kelakar nak mamposs...
sakit perut ni menahan gelak..
soklan cepu cemas yg mencemaskan..
soklan laser gils... hehehe