Friday, November 2, 2007

Tetamu Tak Di Undang ? Part 2


Sehari selepas kejadian ini, ray mendapat panggilan dari Ustaz Saad, pengasas ASDAT. Beliau memohon maaf atas kejadian yang berlaku dan memberitahu ray beliau telah memberitahu semua yang terlibat dan tidak menerima sama sekali tindakan mereka itu walau dengan apa alasan sekali pun.


" Kita tidak menghalau tetamu terutamanya yang telah banyak memberi bantuan"


" Tindakan mereka tidak dapat saya terima dan saya telah memaklumkan perkara ni kepada yang terlibat"


"Dan bagi pihak ASDAT, saya ingin memohon maaf kepada Dafi dan kelab peminatnya dan menghargai segala bentuk sumbangan yang telah diberikan"


Selepas kejadian tersebut, ray terus memaklumkan perkara ini kepada Dafi & Cikgu Najmi selaku penasihat program keluarga angkat ini. Beliau juga selaku salah seorang AJK asrama meyakinkan ray untuk memaklumkan perkara tersebut kepada Ustaz Saad.


Bagi pihak DafiFC, Dafi & Ray menerima permohonan maaf tersebut dan berharap perkara tersebut tidak berulang lagi. Kami juga mengambil keputusan untuk tidak menarik diri dari program tersebut atas sebab...hanya satu....iaitu....kepentingan adik-adik kami di ASDAT.


4 mulut cakap2 belakang:

wénkt said...

In order to be respected, you must respect others first

You can't demand respect, you have to earned it

2 ini adalah pegangan idup wan.. wan pernah bgtau ray kan?

ray eusouff said...

yerp betul tu wan....biar org buat kat kita tapi kita x buat kat org..huhuhu.

Hey welcome2. Honoured plak rasanya femes blogger masuk blog ray ni...

Anonymous said...

kalau mcm nie, kena put our ego away laa kan? no matter what, kena laa always give in. yer tak? hehe.

Lina Ratu Drama

fitilicious said...

InsyaALLAH kalu pjg umo en d murahkan rezki ummi akan trs membantu anak2 asdat melalui DFC...